Frankrijk is het meest populair.
Noorwegen is het mooist.
Zweden en Finland zijn prachtig.
Duitsland is heel gevarieerd.
Belgie en Luxemburg hebben mooie natuur.
Zwitserland en Oostenrijk als je van bergen houdt.
Spanje en Portugal en Italie voor de cultuur en het mooie weer.
Monaco als je veel luxe wilt zien.
Hongarije, Kroatie en Kosovo als je goedkoop wilt.
Wit Rusland en Spitsbergen als je het koel wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Italië staat met stipt op 1 bij mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor mij Oosterrijk (wintersport )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schotland! Geweldig mooie natuur, veel historie, lieve mensen....en genot om te verblijven. Zeker in de Highlands!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Italia, ongeveer zes jaar gewoond en ik ging gewoon op vakantie, en daarnaast Griekenland wat mij betreft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Armenië en Servië lijken mij leuke landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben erg fan van Luxemburg!
Prachtige natuur, niet TE ver rijden, toch helemaal anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle landen zijn eigenlijk mooi.
En als de zon schijnt helemaal.
Maar de ene is goedkoper dan de andere,maar allemaal hebben ze wat te bieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IJsland.
Dat schrijf ik, omdat daar geen zinnig antwoord op te geven is, als je ons niet wat meer informatie geeft over wat je leuk vindt om te doen op vakantie. Zonnen, zwemmen, duiken, wandelen, winkelen, skieën, uitgaan, musea bezoeken, eten, ga zo maar door. Zoals jij deze vraag stelt, komen alle Europese landen hier langs, en dan weet je nog steeds niets meer.