Wat zijn leuke Europese vakantie landen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Frankrijk is het meest populair. Noorwegen is het mooist. Zweden en Finland zijn prachtig. Duitsland is heel gevarieerd. Belgie en Luxemburg hebben mooie natuur. Zwitserland en Oostenrijk als je van bergen houdt. Spanje en Portugal en Italie voor de cultuur en het mooie weer. Monaco als je veel luxe wilt zien. Hongarije, Kroatie en Kosovo als je goedkoop wilt. Wit Rusland en Spitsbergen als je het koel wilt.

Italië staat met stipt op 1 bij mij.

voor mij Oosterrijk (wintersport )

Schotland! Geweldig mooie natuur, veel historie, lieve mensen....en genot om te verblijven. Zeker in de Highlands!

Italia, ongeveer zes jaar gewoond en ik ging gewoon op vakantie, en daarnaast Griekenland wat mij betreft.

Armenië en Servië lijken mij leuke landen.

Ik ben erg fan van Luxemburg! Prachtige natuur, niet TE ver rijden, toch helemaal anders

Alle landen zijn eigenlijk mooi. En als de zon schijnt helemaal. Maar de ene is goedkoper dan de andere,maar allemaal hebben ze wat te bieden.

IJsland. Dat schrijf ik, omdat daar geen zinnig antwoord op te geven is, als je ons niet wat meer informatie geeft over wat je leuk vindt om te doen op vakantie. Zonnen, zwemmen, duiken, wandelen, winkelen, skieën, uitgaan, musea bezoeken, eten, ga zo maar door. Zoals jij deze vraag stelt, komen alle Europese landen hier langs, en dan weet je nog steeds niets meer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100