Waar in Leer zit een slijterij op loopafstand?

Ik geef binnenkort een feestje en drank in Duitsland is veel goedkoper dan hier. Ik kan makkelijk met de trein naar Leer, maar ik heb geen idee verder waar een slijterij zit waar ik heen kan, weet iemand het?

Toegevoegd na 2 minuten:
Of supermarkt, als het goed is verkopen ze ook sterke drank in supermarkten

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

De winkels in Leer zijn gevestigd in het voetgangersgebied. In het historische centrum zijn veel kleine winkels gevestigd. Verder is er een belangrijk winkelcentrum bij Leer dat Ems-Park heet, maar daar kan je niet lopend vanaf een treinstation komen.

Hier staat een plattegrond: http://www.unser-stadtplan.de/stadtplan/leer/kartenstartpunkt/stadtplan-leer.map
Amadea
8 jaar geleden
Over
Folts & Speulda Ostfriesische Spirituosen GmbH bevindt zich in Leer (stad). Folts & Speulda Ostfriesische Spirituosen GmbH is actief in Flessenwater en Dranken, Drankenhandels en slijterijen. Folts & Speulda Ostfriesische Spirituosen GmbH's adres is Heisfelder Straße 52. U kunt het bedrijf contacteren op 0491 2280. U kunt het bedrijf contacteren via het volgende e-mailadres folts@t-online.de. Mrs Renken heeft een link met het bedrijf.
Heisfelder Straße 52
Stad:Leer (stad)
Postdiensten:26789
Administratieve regio:Nedersaksen
Land:Duitsland