over hoeveel jaar is de aarde vol?en gaat dat eigenlijk ooit wel gebeuren?

(met vol bedoel ik dat er alleen nog maar straten zijn en verder bijna geen grond meer is om iets op te bouwen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nature shall allways find a way to kill some people!

Denk aan:
de Pest
de Spaanse griep
AIDS
SARS
enzv...

Toegevoegd na 2 minuten:
Het antwoord is dus:

Hoogstwaarschijnlijk NOOIT!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Van de aarde is slechts 2% bewoond. Dat is weliswaar inclusief het zee-oppervlak, maar ondanks dat kunnen er nog vele miljarden mensen bij. Qua ruimte dan.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als je het tropisch regenwoud gaat vernietegen, en bossen gaat kappen, dan heb je wel weer meer oppervlap Qua ruimte, maar da gaat niet werken, want dan krijgen we een drastisch zuurstof tekort.
Er is oppervlakte en ruimte genoeg, maar niet alles is bruikbaar, als we tenminste niet willen stikken.
AWM
14 jaar geleden
We kunnen onmogelijk de voorraad zuurstof opmaken, dus dat is echt onzin. Je krijgt hele andere problemen, bijvoorbeeld hoe je al die monden voedt, maar stikken doen we niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee onze generatie zal er geen last van hebben, maar wel verre generaties daarna, De voorraad gaat een keer op, als er geen nieuwe zuurstof word gemaakt.
Ik weet niet of je kinderen hebt, maar de kinderen van u kinderen enz enz enz enz, op een gegeven moment is de zuurstof op.
En dan van alle mensen op de aarde hun kinderen enz enz enz, pppff dat gaat snel hoor vergis je niet.
En dan nog alle koolstofmonoxide die wij in de lucht brengen, en waar dat is, is geen plek voor zuurstof.
Maar ja ik denk niet alleen maar aan mijn eigen hachie, meschien is da het verschil ;-)
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zeg niet dat jij alleen maar aan je eigen hachie denkt hoor, maar het is maar om duidelijk te maken hoe ik er over denk ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Antwoordman: En ik vind het nu al zo druk!
AWM
14 jaar geleden
Echt niet, Witte adelaar. De koolmonoxide is geen enkel probleem voor onze ademhaling (dat gaat om tienden van procenten) en de zuurstof kunnen we onmogelijk opmaken. Ook kan de CO2 de O2 niet verdringen. Je krijgt vele problemen, maar de lucht wordt dat niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jou koelkast is toch ook niet onuitputtelijk, als er geen winkels meer zijn.
Maar goed, hoe lang het duurt maakt niet uit, de zuurstof raakt een keer op, als het niet opnieuw word aangevuld.
AWM
14 jaar geleden
Niet waar. Het is onmogelijk om de zuurstof op te maken. Hoe vaak moet ik het nog herhalen?
De aarde zal nooit vol raken. Daarvoor is hij te groot en ondanks de vele geboorten, sterven er ook weer veel mensen. En als het echt zo slecht is met de aarde, zoals Gore ons wil laten geloven, dan bestaat de aarde over zo'n 100 jaar al niet eens meer.
Het zal allemaal wel meevallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De aarde is al vol in princiepe, behalve als je alle natuurreservaten en beschermde bossen wil kappen enz, maar ja, dan hebben we niks meer aan huizen, want dan is er geen zuurstof genoeg meer om te leven.
Er is nu al een groot huizentekort, dus ik denk dat het nu al wel een beetje is.
In Friesland heb je dan wel weer een hoop landbouwgrond, maar ja dat hebben we ook nodig voor ons eten en drinken, en ons lekker glaasje melk.
Dus conclusie, er is nu al heel weinig plek over.

Toegevoegd na 8 minuten:
Echte bruikbare plek is er bijna niet meer.

Toegevoegd na 2 uur:
Even voor de duidelijkheid.
Ik neem hier Nederland als voorbeeld, maar dat geld natuurlijk voor de hele wereld..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, dit wordt al geregeld besproken door de wereldleiders. Komt er gewoon weer een mooi virus op de proppen! Of wordt er weer een mooie oorlog gecreeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De aarde is maar voor een paar procent bevolkt. Daarnaast als er te veel mensen op een kluitje wonen (zie ook Q-koorts met geiten) breken er allerlei ziektes uit om dit weer te corrigeren. De natuur is zelf regulerend.
Tijdens de tweede wereldoorlog zijn er veel mannelijke Duitsers omgekomen, zodat na het beëindigen van de oorlog in Duitsland veel meer vrouwen waren dan mannen. Binnen 10 jaar heeft de natuur dit probleempje hersteld. Ongelofelijk maar waar.
Maak je dus geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit, als de bevolkingsdichtheid zo hoog is opgelopen zijn er zoveel spanningen dat er allang een oorlog is uitgebroken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uuuuhhhh, hoeveel oorlogen hebben we al gehad.
En er zijn nu ook oorlogen aan de gang hoor.
De gevestigde Wereldorde heeft dit reeds diverse malen op de agenda gehad. O.a. middels het besproeien van de bevolking proberen zij de groei te stoppen.
Ook middels oorlogen kunnen ze van alles organiseren.
In 1992 werd een verdrag ondertekend Biologische Diversiteit in Rio de Janeiro, waarin de lidstaten afspraken maakten over nieuw beleid inzake Milieu en Ontwikkeling. In dit verdrag stond o.a.: "Een ideale schatting voor een nieuwe geindustrieerde maatschappij zou 1 miljard moeten zijn.Om dit te bereiken zou binnen 30-50 jaar 2/3e van de bevolking moeten verminderen."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow, Stephanie, hier krijg je van mij een plusje voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NWO verhaal
Dan kunnen we geen eten meer verbouwen, dat gaat dus niet gebeuren want dan zijn we allen de hongerdood gestorven.

Hoe minder grond en ruimte er is om eten te verbouwen en om bomen en natuur te hebben hoe zwakker de mens wordt voor onder andere infectie ziektes. Het kritieke punt ligt dus veel eerder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeder natuur regelt het wel. Als het ergens te vol wordt, hup een virus eroverheen en klaar!

Kijk maar naar veehouderijen. Te veel en er komt een ziekte. Dus maak je maar niet druk, de aarde wordt nooit te vol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het nu niet vol genoeg dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk gezegd vind ik ze nu al vol genoeg.Ik denk ook dat we op een relatief korte termijn met een overbevolking zullen te kampen krijgen waarvan de gevolgen niet te overzien zijn;drinkwatertekort, voedseltekort, massale sterfte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit omdat de huizen zich zelf instand houden . Er is nog ruimte genoeg voor nieuwe huizen . En kijk maar eens hoeveel huizen of gebouwen er worden afgebroken en daar weer nieuwbouw voor in de plaats komt .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
God houdt het in balans. Hij geeft leven en satan pakt dit weer af.

Kijk maar naar al die wereldnatuurrampen.
Haiti 200.000 mensen dood, de aarde raakt nooit vol.
Er zijn die dag echt niet voor in de plaats 200.000 mensen geboren hoor. naast die andere miljoen dat sterft omdat het zijn/haar tijd is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus God en Satan werken samen?
ik denk van nooit, er is immers nog zoveel water en al die stukken kunnen opgebaggerd worden en nog dan zullen er mensen zijn die stukken land opkopen om daar de natuur te beschermen..