Wat is de hedendaagse productiviteit van ruwe olie in Turkije?

En in hoeverre kan dit de vraag naar olie beantwoorden in Turkije zelf. Er zijn steeds meer signalen dat er steeds meer olie wordt gevonden in Turkije (dit is ook wel begrijpelijk omdat het grenst aan landen waar veel olie is), maar waarom daalt de prijs aan de tank niet, ook niet op lange termijn. De prijs van brandstof is veruit veel duurder dan veel andere landen.

10 jaar geleden

Het beste antwoord

In 2010 waren het 55,110 vaten olie per dag.
Het niveau van de productie is niet voldoende genoeg voor het land zelf. Er moet dus geimporteerd worden. Dat zou een reden kunnen zijn om te prijzen niet te laten dalen.