waarom zijn er op deze kaart van duitsland steden verschillend aangegeven?

zoals je kan zien hebben sommige steden een zonnetje, andere weer niet, het heeft niet te maken met inwonersrsaantal, op de duiste cursus komen we er niet uit, iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Vraag eens aan de persoon die de kaart meegebracht heeft waar hij/zij die vandaan komt.

Het kan namelijk zijn dat het een kaart van een bedrijf is, waarop aangegeven wordt in welke plaatsen er allemaal vestigingen zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Was het een Duitse cursus, of was het een cursus Duits? Het zou natuurlijk een Duitse cursus Duits kunnen zijn geweest.
Cryofiel
11 jaar geleden
Oh, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Duits is een ingewikkelde taal. Wenn ich deutsch rede, schwimmen mir die Fälle davon.
Door eerst de kaart in de normale richting te zetten en er daarmee te gaan googelen is te vinden dat het aangeeft waar in Duitsland kabelmaatschappijen zitten. Zie http://www.firma-flechsig.de/sites/referenzen.htm
Amadea
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Dezelfde kaart kom je op nog meer sites tegen; ik zie nergens een legenda die zegt dat die zonnetjes kabelmaatschappijen zijn.
Het lijkt erop dat het allemaal relatief grote steden zijn. Ik zou zeggen dat het allemaal steden zijn met een minimaal x-aantal inwoners.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het een weerkaart. Het kan zijn, dat stabiel zonnig weer werd verwacht met weinig wind uit uiteenlopende richtingen in heel Duitsland. Dan kan men volstaan met op enkele plaatsen een zonnetje te plaatsen en de te verwachten temperatuur. Misschien had men de temperatuur nog niet ingevuld.