hoe lang is de oudestraat in kampen

ja van de vistent (noordweg tegenover de koggewerf) tot de kerk (multievlaai)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Op deze website http://route.anwb.nl/routeplanner/ heb ik Koornmarkt als beginpunt en Buitenkade als eindpunt ingevuld. Dan geeft de website een wandeling aan van 1,1 km volledig via de Oudestraat. Deze is dus zo'n 1,1 kilometer lang. De gegevens die je in je toelichting geeft heb ik helaas niet kunnen gebruiken.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zie nu dat de Noordweg bij de Buitenkade ligt. Waarschijnlijk wil je dus vanaf de Buitenkade naar de Koornmarkt. De lengte van de Oudestraat zal ook dan 1,1 km zijn. Volgens de website duurt deze wandeling zo'n 14 minuten.

Je kan desgewenst ook andere gegevens invullen op de website. Daarbij moet je kiezen voor "te voet", want de Oudestraat is een voetgangersgebied.

Toegevoegd na 20 minuten:
Je kan op de website ook als beginpunt "Oudestraat 1" en als eindpunt "Oudestraat 260" of andersom kiezen. Met een hoger huisnummer dan 260 geeft de website verkeerde gegevens. Je komt met deze gegevens uit op een wandeling van 1 kilometer, die 12 minuten duurt.

Kortom: de Oudestraat in Kampen is 1 kilometer lang.
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Je kan ook nog huisnummer 264 invullen. Het resultaat blijft hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het zo nameten op www.afstandmeten.nl als je weet waar die viskraam staat. Ik kom op precies 1030 metern.
Antoni
11 jaar geleden
Pelle, dankjewel voor je aanvulling! Handige website!