Het ground zero memorial, een herdenkingspark:

http://images.google.com/images?oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=ground%20zero%20memorial&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=en&tab=wi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staat niets op de Twin-Towers, die zijn ingestort en die zijn er niet meer. Toen ik laatst in Amerika was, toen was er een groot gat, nu zullen ze dat wel dichtgegooid hebben er er een herdenkingsteken gemaakt hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er kan niets op de Twin Towers staan daar ze er zelf jammer genoeg niet meer staan. Als je bedoelt op de plaats van: een memorial park. De prijsvraag voor het ontwerp voor een nieuwe opzet is nog in volle gang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de zomer (jul-aug '09) waren ze nog hard aan het bouwen aan de Freedom tower en dat zullen ze nog wel doen. Het is nu dus 1 grote bouwput waar je bijna niks van kan zien. Ze zullen nu ongeveer op grondniveau zijn (in jul zaten ze nog diep onder de grond, in aug al bijna op grond niveau) Naast ground zero zit wel een soort van museum, kost $ 10,= om te bezoeken.