Naarmate het aantal koolstofatomen in de KWS stijgt de temperatuur bij het scheiding van aardolie, hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat is 'KWS'?

Antwoorden (1)

Ik ben absoluut niet gehindert door enige vorm van kennis voor wat dit betreft.
Doch lijkt het mij dat als er meer koolstofatomen komen op het zelfde oppervlak dat er dan meer wrijving komt.

Vergelijk het als het publiek bij een concert van Sieneke of bij Borsato op de zelfde lokatie.
Bij de eerste kan je rustig een plekje opzoeken.
Bij het laatste is het dringen geblazen om uberhaupt een plekje te kunnen vinden.
Dus meer beweging ( drukker ) op de zelfde oppervlak.