Dan zou het veel warmer op de aarde zijn.
Witte sneeuw weerkaast een aanzienlijk deel van het zonlicht terug de ruimte in, terwijl als sneeuw zwart zou zijn het zolicht door de aarde zal worden geabsorbeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zie geen sneeuw, laat staan dat die zwart zou zijn, dus maakt totaal geen enkel verschil voor het/dit klimaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwarte sneeuw - dat is toch van die smurrie langs de kant van de weg? Als dat er overal zo uit zou zien, zouden er overal wegen liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
One black hole.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klimaat kan er niet uitzien.!!

maar wat je bedoeld, zwart, donker, triest, gevaarlijk, ongezellig. enz. enz...