wat voor bedrijven een rol spelen in onderhoud van het nationaal park texel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alleen ik heb echte bedrijfen nodig er staat niet specefiek iets van die en die bedrijfen spelen een onderhoud

Het beste antwoord

Het recreatieschap is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van het Nationaal Park Duinen van Texel. Zij besteedt haar werkzaamheden natuurlijk uit, onder andere aan Staatsbosbeheer en de gemeente Texel. Ook de dierverzorgers van Ecomare (tevens bezoekerscentrum) dienen te worden vermeld. Eén organisatie, die werk voor het recreatieschap is bijvoorbeeld De Lieuw. Dit is een zelfstandige vereniging, die het agrarische natuur -en landschapsbeheer op Texel ontwikkelt en beheert. Er zijn ook dikwijls vrijwilligers werkzaam op het eiland. Zo werkt elke lente de Purmerendse werkgroep Kwadijkervlot een weekend in het landschapreservaat De Hoge Berg.