Oppervlak Australie is 7.741.220 km², dat is meer dan 1 km2 per persoon. Dus ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Nou, er zijn iets meer dan 7 miljoen wereldburgers. 7 MILJARD namelijk. Daarmee wordt die m2 per persoon ineens een stuk minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt een stuk minder ja, maar nog steeds meer dan 1 km2 pp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou dus kunnen zeggen dat de wereldbevolking 1000x op Australië past.

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, dat klopt. Interessant is natuurlijk hoeveel ruimte een ieder tot z'n beschikking zou hebben. Wellicht gestapeld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterker nog, alleen al op de provincie Utrecht! Wel proppen natuurlijk.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me net voor :)
ronron1212
12 jaar geleden
Ja dat klopt helemaal 7.000.000.000. ik denk dat het echt op elkaar stappelen wordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je wel eerst even een paar pakken bestellen: http://www.papier-store.nl/basiskwaliteiten/xerox_business/xerox_performer/xerox_performer_-_a4_-_80_g/m2.html
Het kan . Alleen als dat het geval zou zijn. Waren er ondergrondse garages parken boven flats. Want ruimte s er niet veel . Maar lijkt me wel leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat rookt u?