0, zoals de afkorting aangeeft word er gemeten in amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2,7 meter op de plek waar het werd vastgesteld, maar het kan variëren tussen plus 2 en min 4 meter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schiphol ligt precies 1 meter onder NAP, dat houd in onder zeeniveau. In heel Amsterdam varieert dat per gebied.

Maar dat Schiphol 1 meter onder NAP ligt geeft ook veel problemen, namelijk dat als de piloten dat niet weten het vliegtuig in feiten 1 meter naar beneden valt, en theoretisch kan dat erge gevolgen hebben, maar bijna alle piloten zijn daarvan op de hoogte en schiphol zegt het zelf er vaak ook nog bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 meter is toch niets voor zo'n groot gevaarte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel als je 500 km per uur gaat !