Naar mijn weten zijn de Wereldwonderen bouwwerken van de mens en niet iets natuurlijks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat Victoria Falls als de grootste ter wereld wordt beschouwd. (zie bron)

De lijst van de Zeven Natuur Wereldwonderen, samengesteld door CNN:

Grand Canyon in Noord-Amerika
Great Barrier Reaf in Australië
Haven van Rio de Janeiro
Mount Everest
Het Poollicht
De Paricutín vulkaan in Mexico
Victoria Falls in Zuid-Afrika
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn zg oude en nieuwe wereldwonderen.

De oude wereldwonderen zijn bouw/kunstwerken uit de oudheid en de nieuwe wereldwonderen zijn in 2006 door het maandblad quest in het leven geroepen dmv een stemming. Dit moeten gebouwen zijn van na 1850 die nu nog bestaan.

In deze lijsten van wereldwonderen komen dus geen natuurverschijnselen voor