Zegt het weer van nu iets over het najaar dat we krijgen?

Hebben we een grotere kans dan normaliter op een lekker najaar aangezien de zomer behoorlijk nat is geweest? Ik hoor hier wel eens wat over. Is dit echt waar of een broodje aap?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor, daar is geen vast verband mee te leggen. We hopen het waarschijnlijk wel allemaal, ook omdat het al meerdere jaren zo gegaan is. Maar je kunt daar nooit zeker van zijn.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee het weer is een van de weinige dingen die je niet kan voorspellen .
Je kunt het hoogstens hopen.
12 jaar geleden
Het weer is wat dat betreft net een aandeel. Je kunt er niks van zeggen, het is inderdaad een broodje aap.