Haha, ik heb geen bronnen, maar wat ik wel weet is dat ze de meeste gewoon IN Turkije wonen.

Al begrijp ik wel wat je bedoelt, ze zijn ook veel buiten Turkij gaan wonen, wat de reden hiervan is, weet ik niet.

Iedereen zijn eigen ding toch?

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar vergeet niet, na een aantal generaties verliest degene zijn ''Nationaliteit'', d.w.z dat hij niet meer officieel Turk is. Omdat hij al veel langer in het andere land leeft :)