Zijn de landen in zuidoost azië niet sterk gedaald qua levensomstandigheden na de tsunami?

Aangezien de landen in de Pacific Rim erg afhankelijk zijn van toerisme

Toegevoegd na 7 minuten:
Tsunami uit 2004

Weet jij het antwoord?

/2500

Je bedoelt zeker Japan en omgeving? Ik denk het wel. Want ze moeten echt veel investeren om al die puinhoop en ellende te herstellen. Daarbij helpen China, Rusland, Amerika ook bij. Daarom zijn er gelukkig organisaties die daarvoor geld willen inzamelen. Was dit t antwoord?

ik denk dat het toerisme wel is afgenomen. volgens mij kun je nu goedkoop vakanties boeken naar die regionen omdat ze weer toeristen willen binnenhalen

Ik kan me alleen maar baseren op de Atjeh tsunami. Die heeft heel veel slachtoffers geëist . Er zijn sindsdien ook veel waarschuwingssytemen bij gekomen. De tsunami heeft voor drama's gezorgd en nog niet alles is 100% heropgebouwd (op Sumatra is men nog volop bezig de infrastructuur te herstellen) Het toerisme heeft er slechts enkele maanden tot een jaar onder geleden. Alles is er vanouds , vooral in de toeristische streken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100