Overal hoogwater is dit een voorteken dat de wereld vergaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergaat de wereld???? wanneer?

Het beste antwoord

Hoog water komt al eeuwen/jaren/tijden voor en de wereld bestaat nog steeds. Zal wel meevallen allemaal. Er valt vooral veel regen, het klimaat verandert een beetje, kortom nieuwe klimaatontwikkelingen maar verder zal de wereld gewoon doordraaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dat is een teken dat het veel geregend heeft, en dat alle sneeuw die er een paar weken terug lag allemaal aan het smelten is. Al dat water bij elkaar zorgt voor overstromingen.

Toegevoegd na 55 seconden:
Ergens in 1995 ofzoiets (weet het jaartal niet meer, ik was nog klein) toen waren er ook overstromingen en hoogwater op veel plekken in Nederland. Dat hebben we toch ook overleefd?
13 jaar geleden
Ja dat is het inderdaad, maar gelukkig zijn ze in Dordrecht goed voorbereid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, de wereld kan best tegen een beetje water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou joh, niet zo somber..
Hoogwater is een natuurverschijnsel. En momenteel is de ene natuurramp nog niet voorbij of er zijn al weer twee andere.
Natuurlijk is het klimaat, en welke andere invloeden nog meer, aan het veranderen. Maar je hoeft nog niet te vluchten hoor. Want waar moet je heen?

Het is vreselijk voor alle slachtoffers van de watersnood, de aardbevingen, de oorlogen. De journaals, de kranten, internet..allemaal ellende. Mensen alles kwijt. Zoveel doden.

Soms zijn er verklaringen, zoals met aardbevingen. vanwege de platentektoniek (heb je vast wel op school gehad). En overstromingen vanwege ontbossing of smeltwater og niet kunnen meanderen. Maar meer nog kunnen we dingen niet echt verklaren. En dat zijn echte rampen.

Jij en ik hebben nog mazzel dat we hier in NL leven. Dit soort vreselijke tornado's en tsunami's hebben we in ieder geval niet.
Als er een ramp komt moet je je zorgen gaan maken. Nu nog maar niet. Want dan verpest je je goeie dagen door iets wat mogelijk ooit -of nooit- komt.
Probeer maar te genieten van de dagen, zolang als het kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit is een teken dat moedertje natuur een druk en veranderlijk fenomeen is. Soms is het heel nat, soms is het heel droog, soms waait het hard, soms is er geen wind. Dit is de natuur...beinvloed door maanstanden, planeetstanden, zonne uitbarstingen, etc... gaat al miljarden jaren zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klimaatverandering heeft grote gevolgen, zoals stijging van de zeespiegel, aantasting van ecosystemen en droogte. Daarnaast zijn er ook al gezondheidseffecten waargenomen zoals extra doden door hittegolven in Europa en Azië. In Nederland zorgt klimaatverandering voor zachtere winters en warmere zomers, meer extreme regenbuien en een stijgende zeespiegel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Feit is dat de wereld begonnen is met vergaan toen het ontstond miljoenen jaren etrug.
Dus ergens is het een teken. Enkel kan het nog wel miljoenen jaren duren voordat de zon op is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, 2010-2011 is een heel actief la Nina-seizoen, daar ligt het aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk naar de regenboog en weet dat de aarde nooit meer door water zal vergaan.

p.s. snap je me niet, ga dan niet gelijk minnen maar denk na
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
God's verbond met de mensheid bedoelt Kimberly. Na de zondvloed was dat, toch?
De wereld zal niet vergaan!!! De aarde zal nog steeds de aarde zijn en gewoon blijven ronddraaien om de zon heen. Met de maan in zijn schaduw.

Alleen het aantal poppetjes zal misschien wat krimpen. Maar zijn we niet al met zovelen dat we meer van de natuur vragen dan goed is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dus hup, achter die computer uit en in je bunker!!

Persoonlijk ben ik meer van het wetenschappelijke en vind dat hele gedoe over het einde van de aarde een beetje naïef en bijgelovig. Maar goed, geloof wat je zelf wilt uiteraard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er komt nooit weer een zondvloed,dat heeft God belooft.
Als bezegeling van zijn belofte heeft hij de regenboog gemaakt.

Wees niet bang,de aarde zal nooit vergaan.....