Wat is interessant om te gaan studeren in de richting van multimedia?

Volgend jaar krijg ik mijn TSO diploma multimedia. Het is misschien aan de zeer vroege kant maar ik zou graag willen weten wat mijn opties zijn om te gaan studeren. En met interessant bedoel ik vooral in de toekomst, qua werkaanbieding enzo. Wat kan ik waar studeren? (mijn interesses binnen multimedia zijn vooral fotobewerking en webdesign)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is helemaal niet aan de vroege kant hoor, dit is juist precies op tijd. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt

Het beste antwoord

Commerciele economie is nog breder en dan kun je later ook een eigen onderneming op zetten en die promoten door gebruik van media. Ook leer je wel online marketing. En webdesign kun je dan toepassen voor je eigen onderneming. Bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik jou was zou ik gaan googelen op zoektermen 'HBO', 'multimedia', 'webdesign'. Dan komen er waarschijnlijk vanzelf een aantal opleidingen tevoorschijn waar je iets in de multimediasfeer kunt studeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Communicatie en Multimedia Design is een heel brede opleiding waar de meeste door jou genoemde punten in terugkomen. De opleiding wordt ook op veel hoge scholen gegeven.

Succes!