Ik zoek de verdeling over grondgebied en relief van Tennessee

Ik zoek de verdeling over grondgebied en relief van Tennessee wie kan mij hierbij helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nog meer puntjes op I? Volgens mij,heb je er geen bal aan gedaan. Toets een Tennessee in op google,waarschijnlijk vind je daar iets. Toegevoegd na 6 minuten: Tennessee Uit Wikipedia , de vrije encyclopedieJump to: navigation, search gaat over de Amerikaanse staat Tennessee. Voor de rivier , zie Tennessee River. Voor ander gebruik, zie Tennessee ( doorverwijspagina). Staat Tennessee Vlag Zeehond Nickname (s): De vrijwilliger staat Motto (s): Landbouw en Handel Officiële taal (talen ) Engels Demonym Tennessean Kapitaal Nashville Grootste stad Memphis Grootste stedelijk gebied Nashville Metropolitan Area Ruimte Gerangschikt 36ste in de VS - Totaal 42.169 sq mi ( 109,247 km2) - Breedte 120 mijl (195 km) - Lengte 440 mijl (710 km) - % water 2.2 - Latitude 34 ° 59 ' NB naar 36 ° 41 'NB - Lengtegraad 81 ° 39 ' W tot 90 ° 19 ' W Bevolking Gerangschikt 17e in de VS - Totaal 6.214.888 (2008 est )[1] -Dichtheid 138.0/sq mi ( 53.29/km2) Gerangschikt 19e in de VS Elevatie - Hoogste punt Clingmans Dome[2] 6.643 ft ft ( 2.025 m) - Mean 900 ft (280 m) - Laagste punt Mississippi-rivier[2] 178 ft (54 m) Voordat soevereiniteit Southwest Territory Toelating tot de Europese Unie De 01 juni 1796 (16e ) Gouverneur Phil Bredesen (D) Gezaghebber Ron Ramsey (R) Wetgever Algemene Vergadering van -Hogerhuis Senaat -Tweede Kamer Huis van Afgevaardigden U. S. senatoren Lamar Alexander (R) Bob Corker (R) U. S. Huis delegatie 5 Democraten , 4 Republikeinen (lijst) Tijdzones - East Tennessee Oost-: UTC-5 /-4 - Midden en West Centrale: UTC-6 /-5 Afkortingen TN Tennessee VS -TN Website http://www.tennessee.gov [show]Tennessee State Symbolen The Flag of Tennessee. -------------------------------------------------------------------------------- The Seal of Tennessee. -------------------------------------------------------------------------------- Animate insignia Amphibian Salamander Bird(s) Mockingbird Fish Channel Catfish Bass Flower(s) Iris Insect Honeybee Reptile Eastern Box Turtle Tree Tulip Poplar -------------------------------------------------------------------------------- Inanimate insignia Gemstone Tennessee River Pearl Rock Limestone Song(s) 7 Songs Tartan Tennessee State Tartan -------------------------------------------------------------------------------- Route marker(s) [[image:|125px|Tennessee Route Marker]] --------------------------------------------------------------------------------

Misschien staat op onderstaande bron iets, er worden diverse kaarten getoond over relief in Tennessee.

Bronnen:
http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&c...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100