Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag muziek studeren aan Berklee, een universiteit in Amerika.Kan iemand me vertellen hoe ik dat allemaal kan bereiken?

Hi!
Ik wil graag muziek studeren aan Berklee, een universiteit in Amerika. En ik wil er dan ook heel mijn leven blijven wonen. Kan iemand me vertellen hoe ik dat allemaal kan bereiken?

Toegevoegd na 8 minuten:
Excuseer, ik bedoelde Berkeley :)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Cryofiel
15 jaar geleden
Ik vermoed dat je Berkeley bedoelt. Voordat je daar kunt gaan studeren, zul je in staat moeten zijn de naam van de universiteit te spellen. Op dit moment ben je trouwens sowieso nog veel te jong om je zorgen te maken over een universitaire studie, vermoed ik zo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
juist
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan nooit te vroeg beginnen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je kan een jaar als uitwisselingstudent naar een highschool in de USA gaan.
Dan kan je ervaren hoe het is om er te wonen.
Kijk maar eens op http://www.ef.nl wat de voorwaarden zijn en of het iets voor je is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zou de website van Berkeley International Office even héél goed moeten doorlezen. Daar vind je namelijk alle info die van belang is voor (toekomstige) buitenlandse studenten.

http://internationaloffice.berkeley.edu/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dank u!
Ik heb het al een beetje gelezen,
eb heb nu al vele antwoorden gekregen!
Nogmaals bedankt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
You're welcome!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing