En zijn er studiebeurzen in belgie voor een studie in nederland?

wat komt er bij kijken wanneer een Belg wil studeren en komen wonen in Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als Belg kan je weldegelijk een studiebeurs voor studies in het buitenland aanvragen. Een buitenlander kan dit ook wanneer hij of zij in België komt studeren. Toekomstige studenten moeten zich dan melden op het ministerie van Onderwijs van de Franstalige, Duitstalige of Vlaamse Gemeenschap.

Voor meer informatie kan je een kijkje nemen op de website van de Federale Overheidsdienst Buitenlandse Zaken http://diplomatie.belgium.be/