Hoe overtuig ik mijn leraren + de directie?

Ik sta 2x een 5 en een 4 op mn eindlijst. Nu ben ik enorm vooruit gegaan en heb ik de nodige compensatiepunten. Maar heb een 5 teveel! Ik weet dat leraren democratisch gaan stemmen of ik over mag gaan...
De lage cijfers in het begin kwamen door de stress die veroorzaakt werden door sterftegevallen en ziekte van familie. Hoe overtuig ik de leraren ervan dat ik echt beter kan dan dit? Er zit namelijk een enorm stijgende lijn in mn cijferlijst.

Toegevoegd na 4 uur:
Voor de duidelijkheid: Het gaat hier om volwassen onderwijs. Niet een middelbare school voor pubers.:)

Alsnog bedankt voor de reacties!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

vraag of je iets extra's kunt doen om die 5 omhoog te krijgen. PS: ik weet niet of dat kan maar je kunt het altijd proberen ;)

Je beoordeling gaat over wat je in het verleden hebt gepresteerd en niet over wat je beloofd nog te gaan presteren. De enige manier om over te gaan is als je docenten je de kans geven bepaalde proefwerken of tentames over te maken, en je daarmee een behoorlijk resultaat haalt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100