Nee. Aan een medewerker worden deze eisen gesteld:
- in het bezit van het diploma Hoger Sociaal Agogisch Onderwijs (maatschappelijk werk en dienstverlening, HSAO-MWD) of van een voor het reclasseringswerk als gelijkwaardig te beschouwen getuigschrift,
- beschikt over een verklaring omtrent het gedrag als bedoeld in de Wet op de justitiële documentatie en op de verklaringen omtrent het gedrag.
SimonV