Wat is de betekenis van 'onvoorwaardelijk toegelaten'?

Onze nieuwste huisgenoot wil graag naar de universiteit. Op moment van aanmelding had hij echter nog geen propedeuse, dus heeft hij de toelatingstoets gemaakt en een incomplete cijferlijst ingestuurd. Deze week ontving hij een e-mail met 'onvoorwaardelijk toegelaten'. Wat betekent dit? We hebben gegoogeld, maar komen er eigenlijk niet helemaal uit. Is hij dan wel of niet toegelaten? Die uni weet nog niet eens dat hij zijn P überhaupt heeft.

Antwoorden (1)

onvoorwaardelijk - zonder voorwaarden of eisen te stellen.
Dus zonder voorwaarden te eisen en/of te stellen toegelaten.
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Ik neem aan dat VS dat ook wel weet, alleen niet snapt hoe dat in deze situatie kan.
Griffin
3 jaar geleden
"Ik neem aan dat VS dat ook wel weet, alleen niet snapt hoe dat in deze situatie kan."
Waarom zou OP dan vragen wat de betekenis is? i.p.v. te vragen hoe dat zonder propeadeuse kan?
TurfGraver
3 jaar geleden
En dat gaat naar een universiteit. :x