Mag je met je studenten OV ook reizen buiten je opleiding, stage en werk?

Zoals vele studenten heb ik ook een studenten reisproduct. In mijn geval voor het mbo.

Mag je met dit reisproduct ook andere reizen doen in nl? Bijvoorbeeld van Utrecht naar Adam ofzo.

Of geldt dit alleen voor reizen tussen huis-school-stage-werk?

3 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Andere antwoorden (2)

Je mag binnen het voor jou geldende tijdsbestek overal heen reizen.
(binnen Nederland dan)
Toegevoegd op 31 januari 2021 16:35: tekst
3 jaar geleden
Granky
3 jaar geleden
Thanks voor het antwoord!
Ja hoor. Ik ging altijd met vrienden op vrije dagen naar Utrecht of andere steden om te chillen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Granky
3 jaar geleden
Thanks voor het antwoord!
Ja, dat mag, alleen moet je er wel rekening mee houden dat als je je huidige opleiding (mbo 3 &4) niet binnen 10 jaar haalt, je (een deel van) alles wat je gebruikt heb moet terugbetalen aan de overheid. Dit geld niet voor mbo 1 & 2.