Mag je je telefoon meenemen als je achter de kassa werkt in de supermarkt?

Ik werk bij ah maar ik zie altijd collega's van mij die achter de kassa op hun telefoon zitten als er niemand in de rij staat.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Blijkbaar mag dat dan, zolang de klanten er geen hinder van ondervinden.
3 jaar geleden
Bepalingen hierover zijn (uiteraard) niet wettelijk vastgelegd en zou je bij je werkgever moeten navragen. Wellicht heb je een personeelshandboek gekregen bij indiensttreding? Je zou dit document er ook op na kunnen slaan.
3 jaar geleden
Nee je mag dat zeker niet doen, als je niets te doen hebt sluit gewoon je kassa en vraag aan je collega's als je ergers kan helpen
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
HeerVoldemort
3 jaar geleden
- van mij
Dat bepaalt de medewerker niet zelf dat doet de hoofdkassiere of een teamleider.