Hoe verloopt de jaarlijkse of maandelijkse betaling van collegegeld op het hbo?

Ik heb eerder ergens gelezen dat je per maand/per cursus college geld kon betalen ipv de jaarlijkse college geld HBO. Alleen ik weet niet wat dit was en waar ik er meer info over kan vinden.

3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij het betalen van het collegegeld kan je kiezen tussen eens per jaar het volledige bedrag te betalen, of het betalen in maandelijkse termijnen.
De Hoge School waar je studeert, of wilt gaan studeren, geeft daar vaak informatie over.
Zie die onderstaande link naar de site van de Hogeschool Rotterdam.
3 jaar geleden
GK93
3 jaar geleden
Hoi, Bedankt voor je reactie, maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde. Er was een nieuwe mogelijkheid dat je los per cursus/periode kon betalen. Dus als je vb. het hele jaar maar 2 vakken heb die je nog moet maken dan kan je alleen voor die 2 vakken betalen ipv college geld voor hele jaar. Deze optie zag ik toen ik mij vorig jaar opnieuw aanmelden op mijn school, maar kan er nergens meer info over vinden. Misschien dat het nog in de experimentele fase zit.