Hoe ziet een dag van een tandheelkundestudent eruit?

Ik zit wil graag tandheelkunde gaan studeren in Nijmegen maar weet niet precies hoe een dag eruit ziet. Ook weet ik niet hoeveel tijd ik over heb om te reizen met te trein vanuit huis en of dit wel mogelijk is.

3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
"Hoeveel tijd ik over heb om te reizen met te trein vanuit huis". Als je vanuit Groningen moet komen duurt het lang.

Antwoorden (1)

Op de uni word je ingeroosterd aan de hand van een bepaald aantal uren. Het kan voorkomen dat je op een dag bijvoorbeeld maar 2 uur naar school moet. In dat geval reis je soms langer dan de lesdag zelf duurt. Voor hetzelfde geldt kan je ook een lesdag van 6 uur hebben met 2 tussenuren. Je kunt zelf het beste beslissen of dit past bij wat jij voor ogen hebt.