Ik word 13 november 18. Mijn vraag is: vanaf waneer moet ik lesgeld betalen?

Wan ik heb gelezen sommige zeggen volgend schooljaar en andere zeggen al gelijk ???
(Want)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
TurfGraver
3 jaar geleden
Info
https://duo.nl/particulier/lesgeld/

Antwoorden (1)

Volgend jaar pas. Wie op 1 augustus 18 jaar of ouder is op mbo (bol) of vavo (voltijd), moet lesgeld betalen. Voor een opleiding in het 'gewone' voortgezet onderwijs of een particuliere vavo-opleiding betaal je geen lesgeld.
SimonV