Welke opleiding kun je het beste volgen om een soort babycoach te worden?

Ik zit nu in havo 5 en hierna wil ik graag een voltijd opleiding gaan doen. Het lijkt me heel leuk om een soort babycoach te worden. Er zijn van die programma’s van “de wondere wereld van baby’s” en “the secret life of 4 & 5 years old”. Ze gaan helemaal na hoe die kinderen op dingen reageren en hoe ze zich ontwikkelen. Dit lijkt me super leuk. Weet iemand een goede opleiding die daarbij past?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Mijn eerste idee is dat je dan het best kunt beginnen met HBO pedagogiek. Daar leer je alles over jeugd en opvoeding en hoe jij je kunt verplaatsen in de leefwereld van kinderen en jongeren.
Amadea
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik zal eens kijken! Bedankt :))