Hoe moet ik ontslag nemen als mijn baas er niet is als ik werk?

Ik werk bij een supermarkt maar ik ga bij een andere supermarkt werken. Als ik werk is mijn baas er alleen nooit. Kan ik hem gewoon appen en netjes uitleggen dat ik ontslag wil nemen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

'Baas' of leidinggevende, een van deze twee mensen heb je nodig.
Zou het zeker niet per app regelen.
Idee om eens vroeger of later naar je werk te gaan zodat jij er WEL bent als de baas er ook is. JIJ moet een inspanning plegen, JIJ wilt iets regelen, dus JIJ moet daar moeite voor doen @Hansbeentjes.
Het kan niet moeilijk zijn er achter te komen wanneer en waar de 'baas' of de 'leidingevende' er is. Op dat moment moet jij aankloppen / aanspreken en je verhaal doen. Netjes uitleggen is prima, maar wel de tijd er voor nemen en niet per appje.
Bovendien moet je het toch schriftelijk doen. Bestaat wellicht een standaard formulier voor?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
MarBet
3 jaar geleden
Zou het ook niet per app doen, maar bellen lijkt mij wel een prima optie, als alternatief op jouw voorstel, zeker als het lastig is een leidinggevende te spreken te krijgen.