Met welk systeem kan ik vanop 20m afstand verbinding maken met een beeldscherm?

De vraag is ietwat onduidelijk maar ik leg even de situatie uit: op school hebben we een ingang voor de middagmalers en daar roepen ze momenteel de klassen af die door die ingang mogen om te eten maar het afdak is veel te klein waardoor niet iedereen eronder past als het regent, dus hebben we het idee om de leerlingen 20m verder onder het grote afdak te laten wachten, met het systwwm van een hoog opgehangen tv svherm die laat zien welke klas er door mag maar dit zou bediend moeten worden vanuit die ingang door de leerkracht die ze doorlaat, met welk systeem kan de leerkracht verbonden worden met dat scherm om handmatig een tekst te laten verschijnen of de powerpoint met klassennamen te overlopen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
Antoni
4 jaar geleden
Kunnen er niet gewoon vaste tijden worden bepaald waarop de klassen mogen gaan eten? Dan hoeft daar verder ook niets meer over bekend te worden gemaakt.

Antwoorden (1)

Via WiFi.
Dat hoeft (naast je TV) niet meer te kosten dan een Raspberry Pi met zoiets als teamviewer er op. En eventueel een WiFi extender.
LeonardN
4 jaar geleden
+
Op zich misschien wel een idee om eerst even te testen of de plek waar de TV komt te hangen er wel een goede Wi-Fi verbinding is met het huidige draadloze netwerk. Kan mooi met een mobieltje.