Waarom werken er (bijna) geen mannen in zeeman?

Waarom werken er bijna geen mannen in een zeeman winkel is dat niet vreemd in deze tijd ? Of denk ik te modern ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Waarom maakt dat wat uit?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Gewoon iets om over na te denken

Antwoorden (1)

Ik vermoed omdat er weinig mannen solliciteren. Volgens mij werken er in winkels sowieso veel meer vrouwen dan mannen. Even rolbevestigend antwoorden - maar volgens mij klopt het wel -: het komt door het lage salaris in de detailhandel in combinatie met het parttime willen of kunnen werken. Veel mannen willen meer verdienen dan wat een uitvoerend medewerker in de detailhandel verdient en bovendien fulltime werken.
Computoon
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord ik vroeg het me af ikga zelf binnenkort als man zijnde bij de zeeman beginnen maar soms word je gewoon raar aan gekeken als je dit verteld vandaar
Ritsuka
4 jaar geleden
Veel plezier met je nieuwe baan
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dankjewel ritsuka
paulus811
4 jaar geleden
Ik denk dat het ook, hoe rolbevestigend ook, komt door het aanbod van Zeeman. Mannen lopen over het algemeen niet warm voor goedkope kleding, Dasty en kinderspeelgoed. Bij (bijvoorbeeld) de MediaMarkt is het beeld net andersom. Je wordt daar maar zelden door een dame geholpen als je op zoek bent naar een nieuwe tv.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Kanjer1992, dan doorbreek jij het patroon!
Je hebt een punt, want ik zie idd ook nooit een mannelijk personeelslid bij Zeeman.
Het werd eens tijd ;-) Veel plezier met je job.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dankjewel simonsdochter ik hoop indd dat ik een leuke tijd ga hebben bij de zeeman