Wat is het verschil tussen ICT-beheer en netwerk- en mediabeheer?

Ik wil binnenkort een opleiding doen, vandaar de vraag

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Informatietechnologie (IT), in Nederland en België vaak informatie- en communicatietechnologie (ICT) genoemd, is een vakgebied dat zich bezighoudt met informatiesystemen, telecommunicatie en computers. Hieronder valt het ontwikkelen en beheren van systemen, netwerken, databases en websites.

ICT-beheer houdt dus meer in dan alleen het beheer van netwerk- en mediasystemen.
SimonV