Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik van niveau 2 autotechniek ook door naar nivea 3 maar dan andere richting in?

Hallo, ik heb nu niveau 2 opleiding behaald van autotechniek. Nu was mijn vraag maakt dat nog uit voor als ik niveau 3 wil doen. Of ik dan alleen dat persee kan doen in niveau 3 autotechniek. Of kan ik dan ook kiezen om bijvoorbeeld dan niveau 3 ICT te doen bijvoorbeeld? Hoe zit dit in elkaar?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
706
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
Dit is gewoon mogelijk.Niveau 2 kan doorstromen naar niveau 3 ongeacht opleidingsrichting

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja je kunt een andere richting opgaan , het gaat erom dat je het denkniveau hebt van niveau 3, en dan heb je wanneer je niveau 2 behaald.
Er komen ook mensen niveau 3 binnen die komen van de middelbare school, dus je hoeft niet een vooropleiding te hebben, als je maar aan de toelatingseisen voldoet.
En voor een niveau 3 opleiding kun je toegelaten worden als je niveau 2 hebt behaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding