Wat is de reactietijd van supermarkten met betrekking tot sollicitaties?

Onlangs heb ik gesolliciteerd bij een supermarkt keten als vakken vullen. Nu vroeg ik mij af wat is ongeveer de tijd waarmee ik reken moet houden op een antwoord. Ik heb al wat dingen online gevonden maar aangezien dit een baan in een supermarkt is waar ze gewoon wat onderbetaalde scholieren nodig hebben verwacht ik wat anders. Daarom mijn vraag. Met hoeveel dagen zou ik rekening moeten houden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Castle
5 jaar geleden
Waarom ga je niet eens contact met hen opnemen? Zeg dat je interesse hebt om daar te werken en graag wat wil horen over de kansen.
Erna55
5 jaar geleden
@Joran:
" aangezien dit een baan in een supermarkt is waar ze gewoon wat onderbetaalde scholieren nodig hebben verwacht ik wat anders. "
Ook een supermarkt mag de scholieren niet onderbetalen. Je hebt recht op minimum jeugdloon.
Wat is hetgene dat je anders verwacht ?

Antwoorden (1)

Daar staat geen vaste tijd voor. Als een supermarkt voldoende personeel heeft, dan kunnen eventuele sollicitaties lang blijven liggen. Als er een acuut personeelstekort is, dan zullen sollicitaties snel afgewerkt worden.