Zijn er mensen die de opleiding Sociaal Cultureel werker hebben gevolgd? Of mensen die er ervaring mee hebben ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is heel vreemd nog niemand heeft ooit die opleiding gevolgd...

Antwoorden (2)

Een van mijn neven heeft deze opleiding gevolgd.
Erg leuke MBO 4 opleiding, hij heeft verschillende stages gelopen op een camping, een buurthuis en de schouwburg en had het erg naar zijn zin
Het was een competentie gerichte opleiding dus er wordt veel met werkstukken en leerprojecten gewerkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze opleiding gevolgd. Wil je er wel wat over vertellen, maar wat wil je er over weten?