Wanneer moet een school de klassenindeling af hebben?

Ik zit op een VSO school en mij school begint over 2,5 week weer. Alleen ik heb nog geen klassenindeling. Wanneer moet een school de klassenindeling af hebben en vertellen aan ons?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Daar is geen vaste wet voor, de meeste scholen hebben dit voor de zomervakantie rond en sturen het dan ook meteen door maar sommige scholen maken dit pas bekend de week voor de school begint of zelfs op je eerste dag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet hoe en wanneer maar ik heb wel een ander idee tje, als je magister hebt kun je kijken bij je persoonlijke gegevens en staat ook je mentor/mentrix aan gegeven en dus ook je klas. Zo niet? Dan weet ik het ook niet :/