Met welke programmeertalen krijg je te maken bij de opleiding Applicatie- en mediaontwikkelaar?

In welke programmeer talen krijg je te maken als je de opleiding Applicatie- en mediaontwikkelaar doet op het friese poort, en wat voor soort applicaties maak je?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je krijgt te maken met de talen HTML/CSS, PHP, Javascript, C-Sharp, C++, Java (Android), SQL.

Je ontwikkelt applicaties voor onder meer industriële apparaten, databases en games. Programma’s voor industriële apparaten vind je in allerlei consumentenelektronica en auto’s (embedded systems).
Je ontwikkelt ook software voor (cross) media-uitingen, zoals websites, educatieve of e-learning instrumenten, mobiele telefoon, etc.
SimonV