Zou je je Centrale Eindexamens succesvol kunnen maken zonder iets te leren?

Zijn de Centrale Eindexamens dusdanig goed te doen, dat je deze met succes kan maken zonder er iets voor te doen als je cijfers gemiddeld zijn. (6en)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
Erna55
5 jaar geleden
Test het uit , er zijn oude examens waarmee je kunt oefenen.
Ivana
5 jaar geleden
@Erna Met oude examens oefenen is ook leren!
@Tristanio Ik vind het geestelijk luiheid als je niet bereid bent om het uiterste uit een examen te halen.
Maar dat vindt je misschien niet leuk om te horen.

Antwoorden (1)

Als je vooral zessen gemiddeld staat, zou ik dat ten zeerste afraden. Wees je ervan bewust dat je dan weinig buffer hebt en het gemiddelde van de examencijfers moet wel een 5,5 zijn. Ga er nog even voor, deze paar weken! Kom op man!
De kans dat je examens gaat halen, zonder te leren, is bijzonder klein.