Hoe lang is een bedrijf verplicht jouw werkregistratie/informatie op te slaan?

Ik had rond juli/augustus een bijbaantje als pizza koerier. Echter, heb ik gek genoeg nu pas gemerkt dat ik maar 1 uitbetaling kan vinden en herinner me dus niet meer hoe lang ik er had gewerkt en of ik misschien wel een uitbetaling helemaal gemist heb etc. Zal het na ongeveer 8 maanden nog nut hebben om het bedrijf te contacteren en te vragen of zij deze informatie wellicht nog ergens opgeslagen hebben liggen zodat er gecheckt kan worden of ik voor al mijn uren ben uitbetaald?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Wij kunnen daar niets zinnigs over zeggen. Dat hangt van het bedrijf af.
Ga naar dat bedrijf en vraag het gewoon.

Antwoorden (1)

Of het bedrijf mee wil/zal werken aan jouw informatieverzoek weet ik niet maar "de administratie" moet 7 volle jaren worden bewaard. Die informatie moet men dus hebben.
Computoon