waar moet ik mijn uitwisseling leerling plaatsen?

ik doe mee aan een uitwisseling op de middelbare school maar ik weet niet waar ik mijn leerling van het andere land moet plaatsen. moet hij een eige kamer hebben? of kan ik hem gewoon op de zolder een matras geven me dekens enz. of moet ik hem mijn eigen kamer geven en ik ergens anders slapen?
pls help

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Heeft school dit niet verteld?
tinus1969
6 jaar geleden
Ik zou idd vragen wat school verwacht/belooft. In het algemeen zou ik zo'n gast een eigen kamer geven, geen matras op zolder.

Antwoorden (1)

Het fijnste is voor een uitwisselingsstudent denk ik toch een eigen kamer: een beetje privacy is fijn, zeker als het iemand van een ander geslacht is. Tenzij je hem/haar heel goed kent, dan kun je die persoon ook in je eigen kamer laten slapen.

Toegevoegd na 44 seconden:
Het maakt niet uit of dit op zolder is of op een logeerkamer.