Wat moet je kunnen vooraf je een Russisch staatsexamen wilt afleggen? ( dit dus inclusief boeken die je moet hebben)

(Ik wil een russisch staatsexamen afleggen en nu probeer ik meer info te zoeken hoe ik dat moet doen, ivm russische lessen & boeken. hoop dat jullie meer weten!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Hoe het staatsexamen Russische taal (VWO-niveau) wordt gehouden, staat in de eerste link. Deze is van 2010.
In de tweede link vind je ook informatie over staatsexamen op havo-niveau, plus voorbeeldexamens.

Meer informatie over staatsexamen kun je opvragen bij de IB-groep (heet tegenwoordig DUO)
Voor de benodigde studieboeken kun je contact opnemen met het Russisch taalbureau
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zie hier wat informatie die ik heb gevonden over het individueel doen van staatsexamens, en in het specifiek over het Russische examen.

http://www.ib-groep.nl/Images/Russische_taal_1_2010_havo_DUO_feb_tcm7-16037.pdf

http://www.ib-groep.nl/particulieren/examens/Staatsexamens/s10_aanmelden_staatsexamen.asp