Wat is juist voor op je cv: tot op heden, tot heden of heden?

Ik volg een opleiding, maar dat duurt nog paar jaar. Hoe moet ik dat zetten op mijn cv: 2017- tot op heden, 2017- tot heden of 2017-heden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
33.4K
ronron1212
6 jaar geleden
Vanaf wanneer je de opleiding volgt tot en met de datum dat de opleiding voltooid is.
Antoni
6 jaar geleden
Dat kan niet, @ronron1212, want bij een opleiding die je nog volgt, weet je niet wanneer deze voltooid zal zijn. Dat is immers in de toekomst. Je kan ook niet voorspellen of je de opleiding zal voltooien.
ronron1212
6 jaar geleden
@Antoni elke opleiding heeft een normale looptijd die is bekend aan de gene die mee doet. Dat je dat niet haalt kan maar dat doet niets af aan de normale looptijd.

Het beste antwoord

Het streepje achter 2017 betekent 'tot'. Je combineert dit dus niet. Je hebt twee keuzes:

2017 - heden (dit is de kortste optie)
2017 tot heden

2017 tot op heden zou ik niet doen, te lang.

De precieze datum erbij zetten lijkt me zeker niet nodig.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je andere periodes met twee datums met een streepje aanduid, dat zou ik
Ivm uniformiteit hier ook een streepje gebruiken

Andere antwoorden (2)

Ik zou het niet zo zwaar aangeven.
Ik zou schrijven:
2017 tot nu (najaar 2017)........

Toegevoegd na 1 minuut:
Eventueel kun je ook aangeven:
"Tot de maand december 2017........"
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Schrijf de datum dat de opleiding begon en vermeldt dan ook de einddatum van de opleiding, dus de volledige tijd bv:
Opleiding xxxxx 01.09.2017 - 15.06.2020
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Dat lijkt mij niet aan te raden, want bij een opleiding die je nog volgt, weet je niet wanneer deze voltooid zal zijn. Dat is immers in de toekomst. Je kan ook niet voorspellen of je de opleiding zal voltooien.