Ik heb mijn jaarcontract nog steeds niet ontvangen(loopt al bijna af).Ik werk als oproepkracht in n slagerij. Mag ik weigeren?

Ik weet niet welk soort contract ik heb. Nu heb ik aangegeven dat ik op 5 dec. pas smiddags kan en 21 dec.tot 13.30. Daar zijn ze t niet mee eens. Ik wil zelf de regie hebben hoeveel ik werk.Snap ook dat er in dec.veel gewerkt moet worden,maar ik kan toch niet 24/7 standby staan. Ook in de zomermaanden wil ik een max aantal uren werken,mag dit?

Weet jij het antwoord?

/2500