mag school je laptop beheren?

ik zit op de middelbare school en ik zit in een laptop klas het zijn chromebook maar ze worden beheerd dat houd in dat bepaalde instellingen worden geblokkeerd bijvoorbeeld de extensies maar de extensies is een van de belangenrijke dingen in een chromebook

mijn vraag is mag een school wel een laptop beheren

ps ik heb hem zelf betaald

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Wanneer de laptop echt van jou is en het is dus op geen enkele manier schooleigendom mogen ze dit niet doen. Alleen wanneer jij toestemming hebt gegeven aan de school zou dit mogen. Zo niet, dan is het privacyschending
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oké dus je mag gewoon tegen de ict beheerder zeggen dat ik mijn laptop niet beheerd wil hebben? (bedank voor je antwoord)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oké dus je mag gewoon tegen de ict beheerder zeggen dat ik mijn laptop niet beheerd wil hebben? (bedank voor je antwoord)