hoe combineer je de titels master em bachelor achter je naam?

Welke titel zet je eerst. De master of de bachelor opleiding

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Altijd de hoogste eerst; Voornaam Achternaam, (Ph.D.), M.Sc., B.A.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mits je die titels in verschillende disciplines hebt behaald, indien slechts in één discipline vervalt het vernoemen van de laagste titel (B.A.).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En is dat laatste dan omdat het hebben van een Master automatisch betekent dat je ook een bachelor hebt in die studie? Dus overtollige informatie.

Antwoorden (1)

Als het om dezelfde studie gaat, is het niet gebruikelijk deze te combineren. Als je een master hebt, heb je automatisch een bachelor.

Bij verschillende studies, plaats je de hoogste titel, dus Master, als eerste.
Bijvoorbeeld MA, BSc.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ plus