Dat ligt eraan waar je examen doet. LEAN examen zijn niet gestandaardiseerd, dus elke opleider kan dat zelf bepalen. De LEAN methode is geen eigendom van een bepaalde organisatie, zoals bij voorbeeld bij PRINCE2.

Er zijn meerdere internationale initiatieven gestart om het niveau te standaardiseren en examens te normaliseren, maar een opleider kan zelf besluiten daar wel of niet bij een te sluiten.