Hoe beoordeel ik of ik een boek mag lezen voor mijn eindexamen?

Ik moet nog één modern boek lezen voor mijn HAVO examen Engels.
'Into the wild' van Jon Krakauer zou ik graag lezen. Waar ik nu al meermaals achter ben gekomen is dat er op internet niets te vinden is over wanneer een boek wel of niet geschikt is. Het enige wat ik kon vinden waren beperkte lijstjes van hooguit een pagina of twee.
mvg.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan je heel moeilijk zelf beoordelen.

Je kan hierover het beste overleggen met je docent. Zelfs als er algemene richtlijnen voor zijn, kan je docent hier nog van afwijken. Overleg dus met hem of haar.
Antoni