Waar vind ik een goede opleiding om grafisch vormgever te worden. Hbo niveau.

Of mogelijk een andere creatieve hbo opleiding,
liefst goed te bereiken .

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Willem de Kooning academie, in Rotterdam, naast station Blaak
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens mij hebben de meeste kunstacademies wel een opleiding tot grafisch vormgever. Artez in Arnhem in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn er genoeg. Wij weten aan de hand van je vraag niet in welke omgeving je wilt gaan studeren, maar als je googelt op "grafisch vormgever HBO", blijkt dat er een ruime keuze is.